Sooool!

Idag har det varit en solig dag !
Känns som att hela dagen har varit så chill på något sett ?
Jennifer och jag har varit en sväng till ica och ville köpa något gott då vi upptäckte när vi kom dit
att vi bara hade 5 kronor, så då fick vi köpa en påskmust (haha) för 5 kr, kändes ju LITE konstigt med påskmust nu ?                                                              ;
Kan bara för att jag int har något bättre för mig skriva ner lite mer exakt vad jag har gjort idag.
For med bussen till skolan
Spanska
Jag å jennifer gick ut i solen gud vad sköönt att inte sitta vid datorn ;)
Idrott ( badminton)
Lååååååång bildlektion(chill)
Gick med jennifer och typ mattias? till ICA. Sen gick jag å jennifer tillbaka efter våra inköp ;))
SO
Satt i gräset och väntade på bussen med ngra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0